Webteksten

Jij wilt dat jouw bedrijf gevonden wordt. Vervolgens wil je de aandacht vasthouden. Jij wilt van die potentiële klanten immers graag klanten maken. Dat betekent dat je aandacht moet besteden aan de teksten van je website. Heb je een website waarvan de tekst niet meer aansluit bij je bedrijfsactiviteiten? Ben je niet tevreden over de huidige tekst van je website, maar heb je geen tijd om ermee aan de slag te gaan? Ik help je er graag mee.

Webtekst – duidelijk

De bezoeker van je website wil in paar regels lezen of jouw informatie interessant voor hem is. Het is allang gebleken, dat mensen nu eenmaal niet het geduld hebben om een volledige webtekst te lezen. Als de eerste regels hem niet boeien, dan kijkt hij verder.

Webtekst – overzichtelijk

Korte kopjes worden vluchtig door een bezoeker van je website gelezen. Zijn ze interessant voor hem? Dan leest hij verder. Zo niet … dan is de vogel gevlogen.

Webtekst – passend

De tekst van jouw website moet duidelijk en overzichtelijk zijn. Maar die tekst moet ook passen bij jou en bij je bedrijf. Bij jou als persoon, bij jouw bedrijf als organisatie. Als mensen je kennen en op je website rondneuzen, moeten ze dat eigenlijk met een glimlach doen. Ze moeten jou de tekst als het ware hóren uitspreken.